Nikinmäen perhekerho

to 8.12. klo 9.00

Nikinmäen seurakuntakoti/ Korson seurakunta

Avointa toimintaa perheille, tervetuloa!

Perhekerhotoiminta on kaikille avointa. Perhekerhossa on mahdollisuus kohdata muita perheitä, keskustella ja jakaa asioita. Kerhossa on vauva- ja pikkulapsiperheille sopivaa ohjattua toimintaa. Perhekerhossa voi käydä perheen oman aikataulun mukaisesti. Toiminta on maksutonta eikä vaadi ennakkoilmoittautumista. Hartaus klo 9.45. Perheiden kanssa toimintaa toteuttavat seurakunnan lastenohjaajat

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Päiväkerho
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Hei, olen Taina Partanen ja olen saanut työskennellä Korson seurakunnan lastenohjaajana jo vuodesta 2005. Työtehtävät ovat olleet hyvin moninaiset. Tällä hetkellä työskentelen päiväkerhojen ja perhekerhojen parissa. Työpaikkanani Nikinmäen seurakuntakoti ja kirkko.

Päiväkerhot
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Olen ollut Korson seurakunnassa töissä vuodesta 1992 ja toiminut moninaisissa lastenohjaajan tehtävissä. Tällä hetkellä työskentelen päiväkerhossa Nikinmäen seurakuntakodilla.