Jumalan hyvää meille ja muille -rukouskoulutus

pe 23.9. klo 17.00

Tikkurilan kirkko

Syvenny rukoukseen ja rohkaistu rukoilemaan toisten ihmisten puolesta.

Koulutus toteutetaan viitenä perjantai-iltana n. kerran kuussa. Voit osallistua yhteen tai usemapaan koulutuskertaan. Ne sisältävät opetusosuuden, keskustelua ja helppoja rukousharjoituksia. Kouluttajana toimii Päivi Peittola Kansan Raamattuseurasta.

19.8. Rukouksen salainen siunaus. Miksi rukoilemme, mitä siitä saamme? Lepo ja Jumalan kuunteleminen rukouksessa.

23.9. SIunaa kotiseurakuntaa. Mitä ja miten rukoilla oman seurakunnan puolestaa? Esimerkkejä Raamatusta.

28.10. Siunaa Kotikaupunkia. Mitä ja miten rukoilla Vantaan puolesta? Hellittämättömän rukouksen siunaus.

18.11. Siunaa ihmisiä. Mitä ja miten rukoilla tuttujen ja tuntemattomien ihmisten puolesta? Käymme rukouskävelyllä.

6.1.2023 Siunaa koko maailmaa. Mitä ja miten rukoilla lähetystyön puolesta. Kokeile ja löydä sinulle sopiva tapa rukoilla.

Siellä missä on paljon rukousta, on paljon siunausta. Siitä saa osansa myös rukoilija itse.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Tikkurilan seurakunta