Varhaisnuorten Heureka-retki

Tikkurilan kirkko

Heureka

Ilmoittautuminen on päättynyt

Ilmoita koululaisesi mukaan hiihtoloman retkelle Heurekaan!

Tikkurilan seurakunnan varhaisnuorisotyö järjestää 7-14 -vuotiaille hiihtolomalla torstaina 24.2. retken Heurekaan.

Retki alkaa Tikkurilan kirkolla klo 11, jossa syömme ennen retkelle lähtöä (ei tarvitse omia eväitä, seurakunta tarjoaa ruuan). Ruokailun jälkeen lähdemme kävelemään kohti Heurekaa ja vietämme siellä aikaa tutustuen muun muassa näyttelyihin "Katastrofien keskellä", "SuperPUU" sekä "Kiertotehdas". Yhteinen vierailumme Heurekassa päättyy klo 16, jonka jälkeen lähdemme kävelemään takaisin Tikkurilan kirkolle. Lapsi saa jäädä Heurekaan huoltajan vastuulla, mikäli siitä on ilmoitettu ilmoittautumislomakkeella. Retkemme päättyy noin klo 16:30 Tikkurilan kirkolle.

Retkimaksu on 10 € ja siitä lähetetään sähköinen lasku jokaiselle ilmoittautuneelle ennen retkeä. Lähetämme myös jokaiselle osallistujalle vielä retkikirjeen ennen retkeä sähköpostitse huoltajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Muista mainita ilmoittautumisessa myös mahdolliset allergiat, jotta osaamme ottaa ne huomioon tarjottavassa ruuassa.

Mikäli sinulla on mitä tahansa retkeen liittyvää kysyttävää, laita Julialle viestiä (julia.sundvik@evl.fi)

Viimeinen ilmoittautumispäivä 18.2. klo 12

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille