Kirkkoherra
Hämeenkylän seurakunta
Auratie 3
01630 Vantaa

Olen aloittanut Hämeenkylän seurakunnan kirkkoherrana 1.2.2021 alkaen. Hämeenkylä on minulle tuttu vuosien takaa. Tulin Hämeenkylän lukioon töihin v. 1999 ja siirryin seurakuntapapiksi v. 2008. Erityisen iloinen olen vanhoista oppilaistani, joita olen saanut vihkiä ja joiden lapsia olen saanut kastaa. Jos haluat auttaa seurakuntaa ja alueen ihmisiä osaamisellasi, ota minuun yhteyttä.

Projektityön koordinaattori
Hämeenkylän seurakunta

Aikuistyö ja lähetystyö.

Terve! Olen Espoolainen nuorimies, nimeltäni Jarkko.

Ajauduin hyvässä johdatuksessa Vantaan puolelle töihin jalkapallopelien kautta. Minulle selvisi, että noin 8 kilometrin päässä kodistani on upea seurakunta täynnä hienoja ihmisiä.

Palvelen Hämeenkylän seurakunnassa nyt kolmatta vuotta ja olen kiitollinen, että saan olla juuri täällä töissä. Toimin projektityön koordinaattorina, mutta vastuualueina ovat myös lähetystyö, jota sain itsekin tehdä Mongoliassa urheilulähetystyön merkeissä, sekä vapaaehtoistyö. Monessa saan siis olla mukana, joten varmasti näemme! :)

Minulle saa ihan rohkeasti soittaa tai tulla juttelemaan.