Kuule minua, hengitän sinua - Hiljaisuuden ja luovan rukouksen illat Teamsissa

ke 20.10. klo 18.00 – ke 20.10. klo 18.45

Verkossa TEAMSissä

Hiljaisuutta ja luovaa rukousta etänä Teamsin kautta

Ti-To 19.-21.10. klo 18-18.40

Illat ovat toisiinsa liittyviä, itsenäisiä kokonaisuuksia. Voit osallistua yhteen tai useampaan iltaan. Niissä ollaan yhdessä muun muassa Raamatun tekstien, runojen, kuvien, rukouksen ja hiljaisuuden elementtien äärellä. Joka ilta jää tilaa myös keskusteluun.

Matkakumppaneina Teamsissa ovat diakonit Päivi Peittola (Rekolan srk ja KRS) ja Nina Kelmmt (Kallion srk).

Ilmoittautumiset: paivi.peittola@evl.fi. Ilmoittautuneille lähetetään sähköinen linkki tapaamiseen.

Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Rekolan seurakunnan, Kallion seurakunnan ja Kansan Raamattuseuran kanssa

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Rekolan seurakunta

Lähetys- ja aikuistyön sihteeri
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Työskentelen Rekolan seurakunnassa lähetyksen ja kansainvälisen työn sekä aikuisten hengellisen työn parissa. Minulta voi kysyä läheteistä ja lähetystyön kannatusmahdollisuuksista, rukouspiireistä, aikuisten hengellisistä piireistä sekä raamattuopetuksesta. Parhaiten tavoitat minut loppuviikosta.