Kummin ja kummilapsen metsätapahtuma Kuusijärvellä

ke 20.10. klo 17.30

Ilmoittautuminen on päättynyt

Kummin ja kummilapsen metsätapahtuma Kuusijärvellä!

Ilmoittaudu mukaan! Tikkurilan seurakunta järjestää Kuusijärvenkodalla kummien ja kummilasten yhteisen tapahtuman syysloman keskellä. Tapahtuma on suunnattu ensisijaisesti kummeille ja heidän kouluikäisille kummilapsilleen. Myös perheet ovat tervetulleita.

Saapuminen Kuusijärven kodalle tapahtuu itsenäisesti. Tapahtuma aukeaa keskiviikkona 20.10 klo 17:30 kodalla. Ohjelmassa on muun muassa käsillä tekemistä, luonnossa pulmien ratkaisua sekä tietenkin grillausta lämpimän kodan suojissa. Sinun ei tarvitse kuin vain tulla yhdessä kummilapsesi kanssa Kuusijärvelle, niin me hoidamme loput. Sinun ei tarvitse tuoda omia syötäviä. Osallistumiseen sisältyy syötävät. Tapahtuma on osallistujille maksuton.

Lähde rohkeasti ulkoilemaan kanssamme yhdessä kummilapsesi kanssa ja nauttimaan kauniista Kuusijärven luonnosta. Lämpimät vaatteet päälle ja mukaan! Mikäli keli olisi sateinen, ei sekään haittaa meitä, sillä mikä olisi ihanampaa kuin kuunnella sateen ropinaa kodan suojissa lämpimän kotaan tehdyn tulen äärellä?

Tapahtuma sijoittuu keskiviikkona aikavälille 17:30-19:30. Voit tulla kummilapsesi kanssa tuon ajan sisällä silloin kun teille itsellenne sopii. Grilli on kuumana koko tapahtuman ajan.

Ilmoittautumislomakkeella kysytään viimeisessä kysymyksessä osallistujia. Täytä yhteystietoihin omat tietosi ja viimeiseen kysymyskenttään kaikki muut henkilöt, jotka tulevat tapahtumaan kanssasi. Muista kirjoittaa osallistujien nimen perään myös mahdolliset erityisruokavaliot. Kun ilmoitat kaikki mukanasi tulevat henkilöt näin, osaamme varautua tarjoilujen kanssa. Ilmoitat tällöin koko seurueesi samalla ilmoittautumislomakkeella.

Kuusijärven kodalle pääset muun muassa seuraavasti:

- Henkilöautolla navigaattoriin voi laittaa osoitteen Kuusijärventie 3
01260 Vantaa

- Bussilla: Bussilinja 736 Tikkurila-Kuusijärvi-Korso tuo sinut aivan alueen pääporttien eteen.

TÄSTÄ pääset tutustumaan kuusijärveen virtuaalisesti.

Mikäli sinulla heräsi kysyttävää, laita rohekasti viestiä, niin kerromme mielellämme lisää!

Terveisin,

Julia, Marja ja Terhi

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille

Tikkurilan seurakunta

Nuorten aikuisten pappi
Tikkurilan seurakunta
PL 69
01301 Vantaa

Olen Tiksin seurakunnan nuorten aikuisten pappi. Se tarkoittaa, että voidaan törmätä nuorten aikuisten leireillä ja muussa toiminnassa, mutta myös, festareilla tai baarissa ja tietenkin ihan jumalanpalveluksissa ja toimituksissakin. Jos nähdään niin tule juttelemaan :).

Tiksissä olen ollut töissä pappina vuodesta 2015 ja jo sitä ennen isosena, kesäteologina ja vaikka missä muussakin hommassa. Sydämeltäni ja taustaltani olen vahvasti itävantaalainen ja on mahtavaa saada tehdä töitä juuri täällä.

Vastaan myös Tikkurilan seurakunnan aikuisrippikoulusta eli jos kirkkoon liittyminen tuntuu ajankohtaiselta ja ripari on vielä käymättä, ota yhteyttä.

Lue lisää nuorten aikuisten toiminnasta tästä.

Instagram: terhi_v