Kymppisynttärit

Pappilan juhlatila ja Kirkkoherran salonki, Pyhän Laurin kirkko

Ilmoittautuminen on päättynyt

Kymppisynttärit

HUOM! Kymppisyttärit on siirretty koronatilanteen takia. Juhlat tullaan järjestämään myöhemmin  ja kaikille aikaisemmin ilmoittatuneille läheteään kutsu uusiin juhliin heti kun juhlien järjestäminen on turvallista. (MIkäli unohdit ilmoittautua ja haluaisit ilmoittaa kymmenenvuotiaan sankarisi juhliin, täytä yllä oleva ilmoittautumislomake, niin lähetämme myöhemmin syksyllä kutsun myös teille tai ota yhteyttä Julia Sundvikiin)

On taas aika juhlia kaikkia tänä vuonna kymmenen vuotta täyttäviä sankareita yhdessä. Juhlimme yhdessä Pyhän Laurin kirkolla 17.8 klo 18 alkaen.

Syntymäpäiväjuhlille on kutsuttu kaikki tänä vuonna kymmenen täyttävät juhlasankarit (vuonna 2011 syntyneet) yhdessä oman kumminsa kanssa. Ilmoita juhlasankari mukaan juhlimaan ensimmäistä kymppiä kanssamme.

Ohjelmassa muun muassa musiikkia ja herkuttelua. Juhlavaatteet päälle ja nauttimaan juhlavuodesta. (Mikäli lapsen kummi ei pääse paikalle, voi hänen mukaansa tulla juhlimaan toinen lapselle tärkeä ihminen)

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Tikkurilan seurakunta