seurakuntapastori
Tikkurilan seurakunta
PL 69
01301 Vantaa

Olen ollut pappina Tikkurilan seurakunnan isossa ja myönteisessä työntekijäjoukossa jo loppuvuodesta 2006. Yleisen seurakuntatyön tiimin luotsaaminen kuuluu tehtäviini. Siinä meidän alueisiimme kuuluvat jumalanpalveluselämä ja musiikki, aikuisten ryhmät ja tilaisuudet sekä lähetys ja muu kansainvälinen työ – näitä toteutamme yhdessä muiden kanssa. Pidän erityisen paljon papin perustöistä. On etuoikeutettua saada viettää yhdessä messua tai muuta tilaisuutta Jumalan edessä, jakaa elämän ja uskon ihmettelyä, ja on hyvinkin etuoikeutettua saada olla mukana ihmisten elämän suurissa hetkissä, niin iloisissa kuin myös surullisissa. Minulle on myös tärkeää saada palvella seurakuntalaisia henkilöstä ja ominaisuuksista riippumatta. Tervetulleeksi olonsa tunteminen, tasa-arvon ja turvallisen tilan teemat ovat yhteisöissämme välttämättömän tärkeitä päämääriä. On ilo kun meitä on yhdessä monella tavoin erilaisia.

Tykkään laulamisesta työssä ja muutenkin. Toinen harrastukseni, luonnossa liikkuminen ja luonnosta välittäminen kuuluu sekin myös työhöni. Järjestämme siihen liittyviä juttuja myös seurakunnassa.