Hyvää Ravintoa messu

su 10.11. klo 16.00 – su 10.11. klo 17.00

Kivistön kirkko

Hetki aikaa rauhoittua ehtoollisella, Raamatun sanomaa pohtien ja rukoillen, musiikkia kuunnellen ja yhdessä laulaen.

Hyvää Ravintoa- Messu Kivistön kirkolla. Leppoista yhdessäoloa ja hiljentymistä su  klo 16. Papit Jere Hämäläinen ja Paavo Ranta. Kanttori Katariina Kopsa.

Pyhän aiheena on Uskon perustus. Vietämme myös Uskonpuhdistuksen muistopäivää. 22. sunnuntai helluntaista omistetaan uskonpuhdistukselle. Sunnuntain tekstit liittyvät läheisesti uskonpuhdistuksen keskeiseen sisältöön.

Kaikenikäisten yhteinen iloinen ehtoolliskirkko, jossa on tilaa leikille, laululle ja liikkeelle. Jokainen halukas lapsi tai aikuinen voi osallistua messun toteutukseen ehtoollisavustajana, tekstinlukijana, esirukouksen lukijana tai vaikkapa laulajana tai tanssijana. Riittää, että tulet Kivistön kirkolle ennen messua klo 15.30. Messun jälkeen iltapalaa.

Sydämellisesti tervetuloa!

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä