Kenian lähetyspiiri

to 10.10. klo 11.00

Lähetyspiirissä tapaamme SLEY:n puhujavieraan, kahvittelemme ja tapaamme mukavia ihmisiä.

Lähetyspiirissä pidämme esillä seurakuntamme lähetystyötä ja kuulemme lähetyskentiltä tuoreita uutisia. Vieraat nostavat esille ajankohtaisia asioita.

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Hämeenkylän seurakunta

Projektityön koordinaattori
Hämeenkylän seurakunta

Aikuistyö ja lähetystyö.

Terve! Olen Espoolainen nuorimies, nimeltäni Jarkko.

Ajauduin hyvässä johdatuksessa Vantaan puolelle töihin jalkapallopelien kautta. Minulle selvisi, että noin 8 kilometrin päässä kodistani on upea seurakunta täynnä hienoja ihmisiä.

Palvelen Hämeenkylän seurakunnassa nyt kolmatta vuotta ja olen kiitollinen, että saan olla juuri täällä töissä. Toimin projektityön koordinaattorina, mutta vastuualueina ovat myös lähetystyö, jota sain itsekin tehdä Mongoliassa urheilulähetystyön merkeissä, sekä vapaaehtoistyö. Monessa saan siis olla mukana, joten varmasti näemme! :)

Minulle saa ihan rohkeasti soittaa tai tulla juttelemaan.