Kansanlähetyksen lähetysilta

ke 28.8. klo 17.30

Myyrmäen Virtakirkko

Raamatun ja lähetyksen äärellä - kokeneet lähetys- ja kehitysyhteistyön tekijät ja veteraanit kertovat kokemuksistaan ja oppimastaan. Virtatalossa, Rajatorpantie 8, keskiviikkoisin klo 17.30 tarjoilu, klo 18-20 opetus ja keskustelu Tilaisuuksissa on noin tunnin kestävä alustus ja raamattuopetus sekä aikaa keskustelulle ja rukoukselle. Tervetuloa!

Tilaisuuksissa on noin tunnin kestävä alustus ja raamattuopetus sekä aikaa keskustelulle ja rukoukselle:

28.8. Pastori, lähetystyön veteraani Asko Matikka; Maailmanlähetys ja miten siitä voi innostua!
2.10. Pastori, lähetysjohtaja Mika Tuovinen; Maailmanlähetyksen haasteet.
30.10. Pastori, lähetyskurssilainen Markus Syrjätie; Miten lähetystyöntekijä juuri minusta ?

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Linkki avautuu uudessa välilehdessä