Naisena Tansaniassa - Hanna London terveiset Morogorosta

ti 13.8. klo 18.30 – ti 13.8. klo 20.30

Rekolan Pyhän Andreaan kirkko

Miten tukea ja auttaa haavoittuvassa asemassa eläviä naisia?

Hanna Londo toimii Suomen Lähetysseuran hankekoordinaattorina Tansaniassa. Hän kertoo hankkeesta, jonka tarkoituksena on auttaa haavoittuvassa asemassa eläviä nuoria naisia parempaan elämään. Naisille on perustettu erilaisia yritysryhmiä, joita on tuettu pienlainoin. Miten nämä ryhmät ovat toimineet? Ja millaiset syyt ovat johtaneet naiset ryhmiin? Mikä tekee naisten elämästä haavoittuvaa Tansaniassa?

Illassa on tarjoilu, jonka tuotto menee haavoittuvassa asemassa elävien naisten auttamiseen Tansaniassa Suomen Lähetysseuran kautta.

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Rekolan seurakunta

Lähetys- ja aikuistyön sihteeri
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Työskentelen Rekolan seurakunnassa lähetyksen ja kansainvälisen työn sekä aikuisten hengellisen työn parissa. Minulta voi kysyä läheteistä ja lähetystyön kannatusmahdollisuuksista, rukouspiireistä, aikuisten hengellisistä piireistä sekä raamattuopetuksesta. Parhaiten tavoitat minut loppuviikosta.