Korso-messu light

to 7.3. klo 19.00

Korson kirkko

Tule rentoon yhteisöön viettämään iltaa ja saamaan ehtoollista.

Korso-messu light alkaa yhteisen pöydän äärellä jo klo 18, jossa tarjolla teetä ja kahvia sekä leipää ja mukavaa seuraa. Tällöin voit ilmoittautua erilaisiin tehtäviin messussa. Messussa rento yhdessäolo jatkuu veisuja laulaen, rukoillen ja ehtoollista saaden.

Tämän messukuukauden aiheena on hyvinvointia elämään, jota tarkastellaan eri messuissa eri näkökulmista ja eri tekstien ja veisujen kautta.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Korson seurakunta

Seurakuntapastori
Korson seurakunta
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Olen Minttu ja toimin Korson seurakunnassa jumalanpalveluselämän ja hallintopappina. Tehtäviini kuuluvat jumalanpalvelusten lisäksi perinteiset papin työt: kirkolliset toimitukset eli hautaan siunaamiset, kasteet ja avioliittoon vihkimiset. Nämä ovat papin työssä juuri sitä ydintä, josta pidän aivan erityisen paljon. Nautin työssäni erilaisten ja eri ikäisten ihmisten kohtaamisesta ja läsnäolosta ihmisten arjessa ja juhlassa. Koen tämän suureksi etuoikeudeksi. Minuun voit olla yhteydessä, halusitpa keskustella elämän iloista tai suruista, suunnitella perheesi ja läheistesi juhlahetkiä tai jos sinulla on ajatuksia tai ideoita.