Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Vantaankosken seurakunta

Olen ollut seurakuntamme varhaiskasvatuksessa yli 30 vuotta ja työnkuva on vaihdellut laaja-alaisesti tässä vuosien aikana. Ja se juuri onkin pitänyt motivaation yllä, kun on saanut tehdä monia erilaisia asioita. Mm. parisuhde- ja perhetyö pyhäkoulun ja päivähoidon lisäksi, on ollut vastuualueenani, mutta nyt pääpaino on lastenohjaajien lähiesihenkilönä, kasvatuksen tapahtumissa, kaupungin varhaiskasvatuksen yhteyshenkilönä,  ja perhetyön vapaaehtoisissa. Jos kiinnostaa tulla lasten ja perheiden pariin vapaaehtoiseksi tai työharjoitteluun, ole yhteydessä.

Olen myös bibliodraama-, ja arkiretriittiohjaaja, joten voit törmätä minuun hiljaisuuden ja bibliodraaman yhteydessä. Tai tarvitessasi rinnallakulkijaa, olen myös hengellinen ohjaaja.