Unelmakirkkopäivä

su 15.1. klo 12.00 – su 15.1. klo 15.30

Hämeenkylän kirkko

Millainen olisi maailman kivoin seurakunta? Entä maailman kivoin kirkko? Leikittäisiinkö siellä piilosta? Ovatko sinne kaikki tervetulleita? Tule unelmoimaan yhdessä lapsesi, lapsenlapsesi tai kummilapsesi kanssa.  Tapahtuma on osa reformaation juhlavuotta.

Unelmakirkkopäivässä su 15.1. klo 12-15.30 unelmoidaan yhdessä askarrellen, taiteillen, rakennellen, laulaen ja hiljentyenkin. Päivä päättyy perheiden ehtoollishetkeen n. klo 15.

Ennen unelmapäivän alkua vietetään kummikirkkoa klo 10. Kirkon jälkeen on tarjolla syötävää ja juotavaa. Välipalaa tarjolla unelmoinnin lomassa.

Mukana unelmoimassa lastenohjaajat Elina, Minna ja Pirkko sekä pastorit Jarna ja Katja-Maaria.

Tervetuloa kaikki unelmoijat, haaveilijat ja seurakunnan rakentajat!

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Hämeenkylän seurakunta

Seurakuntapastori
Hämeenkylän seurakunta

Viestintä

KM, TM

Olen palvellut Hämeenkylässä vuodesta 2014. Papin tehtävien lisäksi toteutan ja kehitän seurakuntamme viestintää.

Rakkaaksi muodostunut jae Raamatussa on Room. 12:12.