Loppiaisen messu ja lähetysjuhla

pe 6.1. klo 10.00

Hämeenkylän kirkko

Loppiaisen evankeliumi kertoo idän tietäjistä, jotka tulivat osoittamaan kunnioitustaan juuri syntyneelle juutalaisten kuninkaalle. Tietäjät olivat vieraiden kansojen edustajia. Loppiainen muistuttaa kirkon lähetystehtävästä. Joulun sanoma kuuluu kaikille.

Messussa saarnaa pastori Matti Hyttinen Lähetysyhdistys Kylväjästä ja liturgina toimii kirkkoherra Jukka Nevala. Musiikista vastaa kanttori Hannu-Pekka Heikkilä.

Messun jälkeen kirkkokahveilla vietetään lähetysjuhlaa. Vieraanamme on Mongolian lähetystyöstä palannut Ijäksen perhe.

Ijästen työstä Mongolian urheilulähetystyössä voit lukea FLOM Sports Clubin Facebook-sivulta.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Hämeenkylän seurakunta

Projektityön koordinaattori
Hämeenkylän seurakunta

Aikuistyö ja lähetystyö.

Terve! Olen Espoolainen nuorimies, nimeltäni Jarkko.

Ajauduin hyvässä johdatuksessa Vantaan puolelle töihin jalkapallopelien kautta. Minulle selvisi, että noin 8 kilometrin päässä kodistani on upea seurakunta täynnä hienoja ihmisiä.

Palvelen Hämeenkylän seurakunnassa nyt kolmatta vuotta ja olen kiitollinen, että saan olla juuri täällä töissä. Toimin projektityön koordinaattorina, mutta vastuualueina ovat myös lähetystyö, jota sain itsekin tehdä Mongoliassa urheilulähetystyön merkeissä, sekä vapaaehtoistyö. Monessa saan siis olla mukana, joten varmasti näemme! :)

Minulle saa ihan rohkeasti soittaa tai tulla juttelemaan.