Kauneimmat joululaulut Vantaalla

Kauneimmat joululaulut -yhteislaulutilaisuuksissa virittäydytään joulun tunnelmaan laulamalla rakkaimpia joululaulujamme. Vantaalla pääsee laulamaan marraskuusta loppiaiseen yli 70 Kauneimmat joululaulut -tilaisuudessa. Yhdessä lauletaan muun muassa muskareissa, kauppakeskuksissa, karaokessa ja kirkoissa.

Laulamalla autat!

Kauneimmat joululaulut -yhteislaulutilaisuudet ovat suomalainen jouluperinne. Tapahtumissa kerätyillä kolehdeilla ja lahjoituksilla tuetaan kehitysmaiden kaikkein heikoimmassa asemassa olevien lasten koulutusta, terveydenhoitoa ja turvaa. Apu menee perille Suomen Lähetysseuran kautta. Tarkoitus on parantaa erityisesti tyttöjen, vammaisten ja syrjittyihin vähemmistöihin kuuluvien lasten asemaa.

Lue lisää keräyksestä Suomen Lähetysseuran verkkosivuilta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Vantaan Pyhän Laurin kirkko täynnä ihmisiä Kauneimmat joululaulut -tilaisuudessa vuonna 2018.

Kauneimpia joululaulut kokoavat jälleen laulajia kirkkoihin. Kuva on Vantaan Pyhän Laurin kirkosta.

Katso myös muut musiikki - ja laulutilaisuudet