Hämeenkylän seurakunnan tilojen tiedot

Tilojen varaajia palvellaan varauksiin liittyvissä asioissa numerossa p. 09 830 6455

Vantaan seurakuntien jäsenille kasteen ja kastekahvien järjestäminen on tiloissamme maksutonta (lukuun ottamatta Pakaritupaa ja pappilaa). Seurakunnalta saa halutessaan käyttöön pöytäliinat, joiden hinta määräytyy juhlan osallistujamäärän mukaan. Pöytäliinojen käytöstä on sovittava ennalta seurakunnan kanssa.

Huomioittehan, että kastekahvitilan varaus alkaa kaksi tuntia ennen kasteaikaa. Tämä kahden tunnin aika on tarkoitettu kastekahvien valmisteluun. Varauksen kokonaiskesto on kuusi tuntia.

► Vantaan seurakuntien tilavuokrat 1.9.2019 alk.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Hämeenkylän kirkkoLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Hämeenkylän kirkon pieni seurakuntasali
  • Hämeenkylän kirkon iso seurakuntasali

Seurakuntasaleja palveleva keittiö saattaa olla samanaikaisesti kahden eri seurakuntasalin varaajien käytössä.
►vahtimestari p. 09 830 6459

Lammaskuja 2A kerhotilaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Café Pähkinä)

Avain ja mahdolliset pöytäliinat noudetaan vahtimestarilta Hämeenkylän kirkolta tilaisuutta edeltävänä arkipäivänä klo 16 mennessä.
►vahtimestari p. 09 830 6459

Vapaalan seurakuntatalo -kerhohuoneLinkki avautuu uudessa välilehdessä

kastetodistus