Kevät 2024 tapahtumia

Muskarimessu pe 17.5. klo 10 Länsimäessä

Länsimäen kirkon muskarit päättyvät iloiseen koko perheen muskarimessuun.

Muskarimessu Hakunilassa ke 22.5.

Hakunilan kirkossa vietetään iloista muskarimessua ke 22.5. klo 10.

Lapsiperheiden kevättapahtuma pe 24.5.

Håkansbölen kartanonpuistossa klo 10-12 piha täynnä toimintaa. Hakunilan lasten ja perheiden yhteisötalo järjestää iloisen kevättapahtuman yhteistyössä alueen toimijoiden kanssa. Mukana touhuissa on myös Hakunilan seurakunta.

Ohjelmassa mm. Megamuskari klo 10, toiminnallisia rasteja, liikuntaa, laululeikkejä, siementen kylvöä ja pientä tarjoilua.

Pikkutallin, Aittojen ja Leikkimökin näyttelyt ovat auki, samoin Lastenkulttuurikeskus Pyykkitupa.

Puistomuskari Vaaralan talkookentällä pe 31.5. ja pe 7.6. klo 10

Vauhdikkaat Kaisa-kanttorin ohjaamat muskarit suurella hiekkakentällä (Harjunreuna 14). Viereinen mukava leikkipuisto auki, siellä vottei jatkaa leikkejä. Voit ottaa oman alustan halutessasi mukaan, ei ennakkoilmoittautumista.

Kummipäivä su 2.6.

Seurakunnat Vantaalla järjestävät Kummipäivänä yhteistyössä paikallisten kumppanien kanssa kivaa yhteistä tekemistä kesäkuun ensimmäisenä sunnuntaina. Paljon hyviä tarjouksia ja etuja lapselle ja kummille.

Kartanon puistoseikkailu pe 14.6. klo 10-12

Håkansbölen kauniissa kartanonpuistossa kivaa toimintaa koko perheelle.

Verkossa

Monet messut ja musiikkihetket striimataan Hakunilan seurakunnan Facebook-sivujen kautta.

Videoita lapsille löytyy Hakunilan seurakunnan YouTube/Lapsille ja  /Tubemuskarit

Lastenkirkon YouTubessa/Hakunilan soittolista.

Lastenkirkon YouTubesta löydät monta muutakin mukavaa videota. Kuten kosketustarinat, ihanat yhteiset hetket lapsen kanssa.

YouTube-video

varhaiskasvatuksen ohjaaja
Hakunilan seurakunta
Hakunilantie 48
01200 Vantaa

Olen työskennellyt Hakunilan seurakunnassa vuodesta 2001 lähtien laaja-alaisesti varhaiskasvatuksen parissa.

Minulta voit kysyä päiväkerhosta, perhekerhoista, Kolohongan iltapäiväkerhosta sekä päivähoidon yhteistyöhön liittyvistä asioista. Keväällä 2018 aloitin ensiäidit-ryhmän työparini kanssa ja olen siitä todella innoissani.

Olen myös viiden lastenohjaajamme esihenkilö ja minulle voit antaa palautetta, yhteistyötoiveita ja ideoita toimintaamme liittyen.

Kevyt

tuulahdus

SE ON SUOJELUSENKELISI

siitä tiedät, että kaikki on hyvin - nyt ja aina