Korson seurakunnan tilojen tiedot

Tilojen varaajia palvellaan varauksiin liittyvissä asioissa numerossa p. 09 830 6550.

Vantaan seurakuntien jäsenille kasteen ja kastekahvien järjestäminen on tiloissamme maksutonta (lukuun ottamatta Pakaritupaa ja pappilaa). Seurakunnalta saa halutessaan käyttöön pöytäliinat, joiden hinta määräytyy juhlan osallistujamäärän mukaan. Pöytäliinojen käytöstä on sovittava ennalta seurakunnan kanssa.

Huomioittehan, että kastekahvitilan varaus alkaa kaksi tuntia ennen kasteaikaa. Tämä kahden tunnin aika on tarkoitettu kastekahvien valmisteluun. Varauksen kokonaiskesto on kuusi tuntia.

► Vantaan seurakuntien tilavuokratLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Korson kirkko ja seurakuntakeskusLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Korson kirkon kirkkosali 2
  • Korson kirkon seurakuntasali

Vahtimestari avaa varatut tilat varauksen alkaessa.
►vahtimestari p. 09 8306 558

Mikkolan seurakuntakotiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tiloihin noudetaan avain kastetilaisuutta edeltävällä viikolla Korson seurakuntakeskuksesta. Avaimen noudosta sovitaan vahtimestarin kanssa.
►vahtimestari p. 09 8306 558

Nikinmäen seurakuntakotiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

►vahtimestari p. 09 8306 558

kastetodistus