Teksti

Tikkurilan kirkko juhlatilana ja tilavaraukset

Tikkurilan kirkko juhlatilana

• Ristiäisten, häiden ja muiden perhejuhlien varaukset oman kotiseurakunnan kautta. Tikkurilan seurakunnan jäsenet ma–pe 9–14 p. 8306 804. Vanda svenskan jäsenet ma–pe 9–13 p. 8306 262. Kirkolliset toimitukset voi varata myös asiointipalvelun kautta. Siunaus- ja muistotilaisuusvaraukset hautausmaan toimistosta ma–pe 9-15 p. 09 8306220. Tikkurilan kirkossa ei toistaiseksi järjestetä siunauksia.
  • Tilaisuuksien käytännön järjestelyt (tiloihin tutustuminen, kalustus, astiat ja yksityiskohdat): vahtimestari, p. 09 830 6223.
  • Musiikkitilaisuuksien varaukset: tapahtumakoordinaattori Susanna Lönnqvist p.050 559 4782 ja kanttori Samppa Laakso p. 050 3301582.
  • Vantaan seurakuntien jäsenille ristiäisten ja -kahvien, avioliittoon vihkimisen ja hääjuhlan sekä hautajaisten ja muistotilaisuuden tilavuokra 0 e (6 tuntia). Katso tilavuokrien hinnat.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Käytettävissä olevat tilat:

Tikkurilan kirkon tilat ovat monikäyttötiloja. Joitakin tiloja voidaan yhdistää toisiinsa siirtoseiniä avaamalla. Pääset virtuaalisesti tutustumaan ja liikkumaan kirkon tiloissa tästä linkistä.

Kirkkosalissa voidaan järjestää ristiäisiä, vihkimisiä ja avioliiton siunaamisia + muita rukoushetkiä elämänkaaren eri tilanteissa. Kahvitustiloja voi varata toimituksiin liittyviin kastekahveihin, hääjuhlaan tai muistotilaisuuksiin. Lisäksi tiloissa voi järjestää rippijuhlia ja syntymäpäiväjuhlia. Alakerrassa olevaa keittiötilaa saattaa samanaikaisesti käyttää kaksi seuruetta. Tilojen käyttäjät vastaavat tilojen siivouksesta. Osa juhlatiloista sijaitsee rakennuksen toisessa kerroksessa. Tuolloin käytössä on pienempi keittiötila.

Kirkkosalin seunää ja kattoa.

Alttari ja vihreä alttarivaate.

Ovi, jossa on teksti Usko, tro, faith.

Aulan portaita.

Tilojen varustus

Ensimmäisen kerroksen juhlatiloissa (Voima ja Valo) käytössä on laitoskeittiö sen laitteineen sekä ruoka-astiasto. Toisen kerroksen juhlatilassa (Usko) on käytössä pienempi keittiö, jossa oma astiasto, kahvinkeitin, jääkaappi ja astianpesukone. Tiloista löytyy pienille lapsille syöttötuoleja.
Pöytäliinoja ei vielä toistaiseksi ole käytettävissä.

Kaikissa tiloissa on datatykki.

Saapuminen  kirkolle

Katso lisää saapumisesta ja alueen parkkipaikoista tästä.

Kuvat: Tuomas Uusheimo, Marianna Siitonen, alttarikuva Helena Vaari