Kerhot keväällä jaksossa 2 (11.3.-26.4.)

Ilmoittautuminen kerhoihin on auki 13.2.-17.3.

Ilmoittautumisajan jälkeen voit kysyä vapaita paikkoja kerhoihin Reetta Ojanperältä (p. 044 422 0445, reetta.ojanpera@evl.fi).

Kerho toteutuu, jos kerholaisia on vähintään neljä. HUOM: Muutokset ovat mahdollisia!

Virtakirkon nuorisotila Kuohu, Rajatorpantie 8

Koululaisten kokkikerho (Virtakirkko) MAANANTAISIN klo 17-18.30

6 kerhokertaa (11.3.-22.4. Huom. ei kerhoa pääsiäismaanantaina 1.4.)

Kerhossa tehdään monipuolisesti erilaisia ruokia ja jälkiruokia. Kerholaisten toivomia ruokia valmistetaan kerhokertojen aikana.

Patotien kerhotila, Patotie 2

Koululaisten askartelukerho (Patotien kerhotila) TIISTAISIN klo 16-17.30

7 kerhokertaa (12.3.-23.4.)

Tule mukaan luomaan taidetta! Kerhossa lapset pääsevät puuhastelemaan luovan työskentelemisen parissa. Kerhossa teemme mm. koristeita, leluja ja kauteen sopivia teoksia. Kuuntelemme myös kerholaisten toiveita. Tule mukaan!

Kerho on ilmainen.

Ilmoittaudu kerhoon tästä.

Koululaisten kokkikerho (Patotien kerhotila) TIISTAISIN klo 17.30-19 TÄYNNÄ!

7 kerhokertaa (12.3.-23.4.)

Kerhossa tehdään monipuolisesti erilaisia ruokia. Kerholaisten toivomia ruokia valmistetaan kerhokertojen aikana.

Kaivosristin kerhotila, Kaivosvoudintie 3

Koululaisten kokkikerho (Kaivosristi) TIISTAISIN klo 17-18.30

Koululaisten kokkikerho (Kaivosristi) TORSTAISIN klo 17-18.30

7 kerhokertaa (14.3.-25.4.)

Martinristin seurakuntatila, Martinpolku 2C

Koululaisten näytelmäkerho (Martinristin seurakuntatila) TIISTAISIN klo 17-18.30

7 kerhokertaa (12.3.-23.4.)

Kerhossa leikimme, teemme lyhyitä näytelmiä ja askartelemme näytelmiin pieniä rekvisiittoja. Harjoittelemme erilaisia teatteritekniikoita kuten improvisaatiota ja elekieltä sekä kuuntelemme ja toteutamme kerholaisia kiinnostavia sketsi-ideoita.

Kerho on kaikille alakouluikäisille lapsille. Kerho on ilmainen.

Kivistön kirkon kerhotila, Laavatie 2

Koululaisten kokkikerho (Kivistön kirkko) MAANANTAISIN klo 17-18.30 TÄYNNÄ!

6 kerhokertaa (11.3.-22.4. Huom. ei kerhoa pääsiäismaanantaina 1.4.)

Ilmoittaudu kerhoon tästä.

Koululaisten kuvataide- ja askartelukerho (Kivistön kirkko) TIISTAISIN klo 17-18.30

7 kerhokertaa (12.3.-23.4.)

Kerhossa lapset pääsevät puuhastelemaan luovan työskentelemisen parissa. Kerhossa saat päästää oman luovuutesi valloilleen!

Kerho on ilmainen.