Pägyn Päivä

la 18.5. klo 11.00 – la 18.5. klo 14.00
piirroshahmo hylkeestä ja tapahtuman mainosteksti

Mantelikujan ympäristö, Pähkinärinne

Pägyn Päivä 18.5. klo 11-14 Mantelikujalla. Lisäksi Aarne Alligaattori & Viidakkorumpu konsertoi Pähkinärinteen koululla klo 15 ja klo 17.

Kevään iloisessa kylätapahtumassa pihaleikkejä ja -pelejä, livemusiikkia (klo 12 ja 13) ja lapsille muskari (klo 11.30). Ruokaa ostettavissa kiinalaisesta katukeittiöstä, lisäksi myynnissä on kahvia ja pullaa, lettuja ja muuta hyvää. Seurakunnan kirkkonalle on tapahtumassa paikalla. Myös kirjasto on auki.

Päiväohjelman (klo 11-14) lisäksi ohjelmaa on Pähkinärinteen koululla klo 15-19, jossa on kaksi lastenkonserttia. Lisätietoja konsertin vapaalippujen saamisesta löytyy Lions Clubin nettisivuilta (LC Pähkinärinne) ja Mitä kuuluu? -lehdestä.

Pägyn päivä on osa Vantaan 50-vuotisjuhlavuoden tapahtumia.

Pägyn päivän tukijat ja järjestäjät: PähkinäMartat, Lions Club Pähkinärinne, Pähkinärinne-seura, Vantaan nuorisopalvelut, Vantaan kaupunginkirjasto, Partiolippukunta Tavastit, Pähkinähoito Oy, K-Market Pähkinä sekä Hämeenkylän seurakunta

Lämpimästi tevetuloa!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Hämeenkylän seurakunta

Projektityön koordinaattori
Hämeenkylän seurakunta

Aikuistyö ja lähetystyö.

Terve! Olen Espoolainen nuorimies, nimeltäni Jarkko.

Ajauduin hyvässä johdatuksessa Vantaan puolelle töihin jalkapallopelien kautta. Minulle selvisi, että noin 8 kilometrin päässä kodistani on upea seurakunta täynnä hienoja ihmisiä.

Palvelen Hämeenkylän seurakunnassa nyt kolmatta vuotta ja olen kiitollinen, että saan olla juuri täällä töissä. Toimin projektityön koordinaattorina, mutta vastuualueina ovat myös lähetystyö, jota sain itsekin tehdä Mongoliassa urheilulähetystyön merkeissä, sekä vapaaehtoistyö. Monessa saan siis olla mukana, joten varmasti näemme! :)

Minulle saa ihan rohkeasti soittaa tai tulla juttelemaan.