Televisioidut jumalanpalvelukset

Televisioitu jumalanpalvelus tuo sanan heillekin, jotka eivät pääse kirkonpenkkiin. Katsojana pääset ympäri Suomen kristikuntaa, seurakuntien juhlaan ja arkeen.  Jumalanpalvelus sunnuntaisin Yle TV1 klo 10.

Pisara – Suuresta kertomuksesta. Lauantaisin Yle TV1 klo 15.10

Ohjelmassa joka viikko eri henkilö lukee Raamattua erilaisissa paikoissa ja elämäntilanteissa ja kertoo teemaan liittyvän henkilökohtaisen ajatuksensa. Uusinta Yle TV1:ssä maanantaisin klo 11.05.

Radiohartauksia

Kirkon tiedotuskeskuksen radiotoimitus tuottaa Yle Radio 1:n jumalanpalvelukset ja aamu- ja iltahartaudet, kirkkojen, uskontojen ja maailmankatsomusten ajankohtaisasioita käsittelevän Horisontti-ohjelman ja Hartaita säveliä -ohjelmat. Osa ohjelmista on kuultavana Ylen verkkosivuilla ja Ylen Areena-palvelussa.

Kristillinen radioasema Radio Dei

Radio Dei on osa-valtakunnallinen kristillinen radioasema. Arkisin kello 7–17 välillä kanavalla kuullaan pääasiassa musiikkia. Lisäksi tarjolla on haastatteluja ja lyhytohjelmia, juttuja ja juontajan seuraa.

Arki-iltaisin ja viikonloppuisin ohjelmaa tarjoavat kristilliset seurakunnat ja järjestöt. Ne sisältävät mm. raamattuopetusta, jumalanpalveluksia, lähetystyö- ja rukousohjelmia.

► Radio DeiLinkki avautuu uudessa välilehdessä