"Minun kyläni, minun yhteisöni.

Ajattelen, että kirkko on instituutio, joka on läsnä kaikkien suomalaisten elämässä kehdosta hautaan, vakaumuksesta riippumatta. Itselleni - kaupunkilaisena - seurakunta edustaa suuremman yhteisön läheisempää puolta, eräänlaista kyläyhteisöä. Yhteisöä, jossa asioita tehdään paikallisesti ja talkoohengessä. Tunnetaan kaupunginosan suutarit ja kaupan kassat. Ollaan esimerkiksi rööperiläisiä.

Kaikkien kannattaisi katsoa ympärilleen ja miettiä, mihin asioihin voi vaikuttaa ilman raskasta byrokratiaa ja poliittisia koneistoja. Mitä sinä haluaisit kehittää seurakuntasi alueella? Tutustu ehdokkaisiin ja löydä sellainen, joka on samoilla taajuuksilla kanssasi. Anna äänesi ja käy kahvilla tai bissellä!"

- TOPI

Minun kyläni, minun tilani. - Topi