"Minun rakkauteni, minun oikeuteni

Otsikko "Minun rakkauteni, minun oikeuteni" valikoitui monien ajatusten pohjalta. Ajattelen, että otsikosta välittyy monta tärkeää asiaa, mutta päällimmäisenä kuitenkin kaksi suurta asiaa: Ensimmäisenä ajatus oikeudesta rakastaa, rakastaa niinkuin haluaa ja ketä haluaa, toisena ajatus oikeudesta Jumalan rakkauteen. Ylipäätään sana, "rakkaus" merkitsee minulle paljon. Pidän tärkeänä rakastaa kaikkia, tilanteesta riippumatta. Rakkaus koskettaa jokaista meistä.

Seurakunta merkitsee myös rakkautta. Seurakunta on toinen koti. Seurakunnassa saan olla juuri sellainen kuin olen, jakaa rakkautta, vastaanottaa rakkautta ja palvella erilaisissa tehtävissä.

Seurakuntavaaleissa on mahdollisuus äänestää niin, että meidän kirkkomme näyttää siltä, miltä haluamme. Käytä äänesi ja täytä sydämesi rakkaudella!"

- JULIA

// ]]>