Eläkeläiskerhot

Tikkurilassa

Tikkurilan eläkeläiskerho Tikkurilan kirkolla, Asematie 12 a, joka toinen maanantai klo 13.00 - 14.15, tänä keväänä vielä 8.4. ja 22.4. (sekä toukokuussa kevätretki). Kerhoa ohjaa rovasti Pirkko Yrjölä.

Ristipurossa

Ristipuron keskiviikkokerho kokoontuu kerran kuussa keskiviikkoisin klo 13.30 - 15, tänä keväänä vielä 3.4. ja 8.5. Ristipuron kerhohuoneistossa (Simonkyläntie 11, A-talo). Kerhoa ohjaavat Anja Kuusimurto ja Ilona Harrila-Nurmi.

Piirit

Vantaan kristillisten eläkeläisten raamattupiiri Tikkurilan kirkolla (Asematie 12 a), kokoontuu parittomien viikkojen keskiviikkoisin kesään asti klo 13, huoneessa Rakkaus.

Yhteiskristillinen laulu- ja rukouspiiri Tikkurilan kirkossa joka lauantai kesään asti klo 15.00 huoneessa Toivo.

Naisten rukouspiiri Tikkurilan kirkossa, joka perjantai kesään asti klo 18 huoneessa Martta.

Naisten raamattupiiri Tikkurilan kirkossa, joka maanantai klo 18 kesään asti huoneessa Martta, joillain kerroilla Usko.

Elävän veden virta – rukouspiiri Ylästön seurakuntatalolla (Lehtikummuntie 2) parillisten viikkojen maanantaisin klo 17.30 kesään asti.

Raamatunlukupiiri Tikkurilan kirkossa maanantaisin klo 17.30, useimmiten huoneessa Usko, vielä 8.4., 15.4. (Vehkapolun kerhohuone) ja 6.5. Nyt lukemistona ovat apokryfikirjat. Vanhan testamentin apokryfit edustavat merkittävintä testamenttien välistä kirjallisuutta. Mukana on historiankirjoitusta, historiallisia novelleja, perinteistä ja uudenlaista teologista viisautta. Apokryfejä ei ole pidetty kirkoissa Raamatun varsinaisten Vanhan ja Uuden testamentin kirjoitusten arvoisina, mutta Jeesuksen aikaan ja Uuden testamentin kirjoittajille ne kuuluivat raamatullisiin kirjoituksiin ilman muuta. Luettaviin teksteihin johdattelee pastori Jaakko Hyttinen.

Tiedustelut aikuistyön pastori Jarkko Korhonen jarkko.korhonen@evl.fi puh. 040 626 2436.

Kuva: Aaron Burden/Unsplash ​

Pappi
Tikkurilan seurakunta

Olen ollut lähetyslentotyössä Afrikassa ennen paluuta Tikkurilan seurakunnan palvelukseen. Rukous on voimavara ja auttaa minua jaksamaan niin papin työssä kuin lentäjänä. Voit lukea lisää lähetystyöstä tästä ja Lähetyslentäjien eli MAF:n toiminnasta tästä.