Pyhäkoulu

su 23.4. klo 11.00 – su 23.4. klo 12.00

Kartanonkosken kerhohuoneisto / Tikkurilan seurakunta

Lasten oma hetki

Pyhäkoulu on maksuton eikä sinne tarvitse ilmoittautua. Pyhäkouluhetki kestää tunnin verran. Pyhäkouluun saavat tulla kaikenikäiset lapset, ja sinne voi tulla myös koko perheen voimin. Neljävuotias voi jäädä pyhäkouluun ilman omaa aikuista.

Pyhäkoulussa kerrotaan Raamatun kertomuksia, lauletaan, piirretään, askarrellaan, leikitään, vietetään juhlaa ja käydään retkilläkin. Pyhäkoululaiset saavat joka kerta tarran merkiksi pyhäkoulussa käynnistä. Pyhäkoululaiset saavat kerran kuussa ilmestyvän Lastenkirkko-lehden.

Lisätiedot: varhaiskasvatussihteeri Maaret Hirvensalo p. 050 572 2811 tai maaret.hirvensalo@evl.fi

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Tikkurilan seurakunta

varhaiskasvatussihteeri
Tikkurilan seurakunta
PL 69
01301 Vantaa

Varhaiskasvatussihteerinä Tikkurilan seurakunnassa organisoin katsomuskasvatusyhteistyötä päiväkotien kanssa. Sitä toteutan yhdessä lastenohjaajien, pappien ja kanttoreiden kanssa. Katsomuskasvatusyhteistyöstä voit lukea lisää tästä. Päiväkodit löytävät aiheesta lisätietoa tästä.

Lastenkirkot messun yhteydessä ovat myös osa työtäni. Lastenkirkonohjaajina toimivat koulutetut vapaaehtoiset. Lisäksi työhöni kuuluvat muut, erilaiset työtehtävät lasten ja perheiden toimintaa suunnitellessamme ja toteuttaessamme.

Olen ollut töissä Tikkurilan seurakunnassa yli kymmenen vuotta. Välissä sijaistin yhden vuoden myös Vantaan seurakuntayhtymässä kehitysvammaistyön diakonia.

Tykkään tehdä töitä täällä! Ilmapiiri on mukava, rento ja kannustava.

Vapaa-ajalla iloa tuovat luonto ja liikunta, perhe, ystävät, lukeminen ja elokuvat.