Perhemessu

su 15.1. klo 10.00 – su 15.1. klo 11.00

Hämeenkylän kirkko

Vuoden ensimmäiseen perhemessuun kutsutaan erityisesti lapsia kummeineen sekä pyhäkoululaisia. Voit halutessasi tehdä omalle kummillesi vapaamuotoisen kutsukortin tapahtumaan. Messussa lauletaan tuttuja lasten virsiä. Olet sydämellisesti tervetullut!

Kummikirkko on kevätkauden aloittava perhemessu sekä kevään pyhäkoulukauden startti. Pyhäkoululaiset ja kaikki muut halukkaat lapset siunataan messussa.

Perhemessun jälkeen on tarjolla lounasta, jotta virtaa riittää unelmakirkkopäivään, joka jatkuu kirkolla aina klo 15.30 saakka.

Mukana pyhäkouluopeja ja nuorisotyönohjaaja Tiina, kanttori Hannu-Pekka sekä papit Jarna ja Katja-Maaria.

Lämpöisesti tervetuloa aloittamaan vuotta iloisissa tunnelmissa! Ota kummi mukaan! :)

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Hämeenkylän seurakunta

Seurakuntapastori
Hämeenkylän seurakunta

Viestintä

KM, TM

Olen palvellut Hämeenkylässä vuodesta 2014. Papin tehtävien lisäksi toteutan ja kehitän seurakuntamme viestintää.

Rakkaaksi muodostunut jae Raamatussa on Room. 12:12.