Toimiva vuorovaikutus -kurssi

la 14.1. klo 10.00 – la 14.1. klo 16.00

Hämeenkylän kirkko

Toimiva vuorovaikutus -kurssi on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat kehittää omia vuorovaikutustaitojaan. Näiden taitojen avulla parannetaan hyvinvointia ja kohtaamisia niin arjessa kuin työssäkin. Kurssin harjoitusten kulmakivinä ovat omien ja toisten tunteiden ja tarpeiden rakentava ilmaiseminen ja ristiriitojen ratkaiseminen niin, että molemminpuolinen kunnioitus säilyy. Tammikuun kurssilla pureudumme erityisesti perheiden vuorovaikutukseen, aikuisten keskinäiseen vuorovaikutukseen ja aikuisten ja lasten väliseen vuorovaikutukseen. Kurssilla on tilaa.

Tammikuussa 14.-15.1. sekä 24.1. on upea mahdollisuus pysähtyä pohtimaan parisuhteen ja perheen dynamiikkaa. Mikä on hyvin? Mikä voisi olla toisin? Millaista vuorovaikutusta meillä on? Kurssi on avoin kaikille vuorovaikutuksen kysymyksistä kiinnostuneille!12 -tuntisella kurssilla pääset yksin ja yhdessä pohtimaan mm. näitä kysymyksiä.

Kurssia ohjaa LO, työnohjaaja ja vuorovaikutuskouluttaja Pirjo Mäkilä. Kurssi pidetään Hämeenkylän kirkolla.

Aikataulu:

La 14.1. klo 10-16

Su 15.1. klo 12-16

Ti 24.1. klo 18-20

La 14.1. on järjestetty lastenhoito (5 e, ilmoittautuminen kurssi-ilmoittautumisen yhteydessä). Su 15.1. lapsilla on mahdollisuus osallistua unelmakirkkopäivään aikuisten ollessa kurssilla.

Kurssille osallistuminen edellyttää lähtökohtaisetsti koko kurssille osallistumista. Kurssin hinta (sis. lounaan la-su ja kahvit) 40e/hlö.

Tervetuloa mukaan!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Hämeenkylän seurakunta

Seurakuntapastori
Hämeenkylän seurakunta

Viestintä

KM, TM

Olen palvellut Hämeenkylässä vuodesta 2014. Papin tehtävien lisäksi toteutan ja kehitän seurakuntamme viestintää.

Rakkaaksi muodostunut jae Raamatussa on Room. 12:12.