Rekolan seurakunnassa tapahtuu:

Kaikki tapahtumamme löydät
TAPAHTUMAKALENTERISTA

►KERHOJA LAPSILLE:

- Pyhäkoulu - su klo 10 Rekolan kirkolla.
- Päiväkerhot - Alle kouluikäisten lasten omat kerhot Rekolan kirkolla ja Asolassa.
- Harrastekerhot, kuten ötökkä- pienoismalli- taide- jne.

- Koululaisten iltapäiväkerho - Pienten koululaisten turvapaikka koulun jälkeen Päiväkummun koululla. Vapaita paikkoja voi tiedustella Vantaan kaupungilta.

►AVOIMIA KERHOJA PERHEILLE:

AVOIN OLOHUONE PERHEILLE KIRKOLLA

*maanantai ja torstai klo 9-14

ASOLAN AVOIMET OVET PERHEILLE

* tiistaisin klo 9-12 Asolan seurakuntatalolla

►TOIMINTAA ALAKOULUIKÄISILLE:

Paljon erilaisia kerhoja kirkolla ja Asolassa.
Ilmoittautuminen varhaisnuoriso-ohjaajalle.

►TOIMINTAA NUORILLE:

-Iltamessua vietetään Pyhän Andreaan kirkolla suunnilleen kerran kuussa keskiviikkona, katso päivät tapahtumakalenterista.
-Open Doors - keskiviikkoisin klo 18-21 kirkon alakerrassa. Tule pelailemaan mm. biljardia; tarjolla teetä, kahvia ja hyvää seuraa. Illan aikana myös mahdollisuus lauluun ja hiljentymiseen.
-Nuorten sähly - torstaisin klo 16-17 Rekolanmäen koululla. Oma maila ja pelivarusteet mukaan.
-Rippikoulu (monta kertaa vuodessa)
-ISKO 1 (isoskoulutus)
    -tiistaisin kaksi kertaa kuukaudessa klo 18, katso päivät tapahtumakalenterista