Lapset kulkevat kaatuneen puunrungon päällä.

Kouluikäisille kerhoja, leirejä ja retkiä

Tehdään yhdessä! Opitaan uutta! Tutustutaan uusiin kavereihin!

• Alakouluikäisille (7–14-vuotiaille) on monenlaista mukavaa toimintaa viikoittain kokoontuvissa harrastekerhoissa eri puolilla Vantaata.
  • Koululaisten leirit ja retket tarjoavat reipasta touhua, virkistystä, hiljentymistä ja yhdessäoloa. Leirejä järjestetään koulujen loma-aikoina.

Suurin osa kerhoista on maksuttomia. Joissakin kerhoissa voi olla pieni osallistumismaksu tai materiaalimaksu. Ilmoittautumiskäytännöt kerhoihin vaihtelevat seurakunnittain. Harrastekerhoihin mukaan tullessa ei tarvitse osata mitään entuudestaan. Lähde mukaan!

Katso oman seurakuntasi toiminta täältä:

► Hakunilan seurakunta (Hakunila, Länsimäki)

Hämeenkylän seurakunta (Askisto, Hämeenkylä, Pähkinärinne)

Korson seurakunta (Korso, Leppäkorpi, Mikkola, Nikinmäki, Vierumäki)

► Rekolan seurakunta (Asola, Rekola)

► Tikkurilan seurakunta (Kartanonkoski, Tammisto, Tikkurila, Ilola, Ristipuro, Ylästö)

► Vantaankosken seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Kaivoksela, Kannisto, Kivistö, Martinlaakso, Myyrmäki, Rajatorppa,Vantaanlaakso)