Perhekerhot kutsuvat koko perhettä

Perhekerhoissa kohtaat muita lapsiperheitä. Pääset keskustelemaan ja jakamaan kuulumisia arjesta ja juhlasta samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. Tule kokemaan vertaistuen voimaa.

Kerhojen ohjelma on monipuolista ja sitä tehdään osallistujien toiveiden mukaan.

Perhekerhojen toiminta on kaikille avointa. Voitte tulla vaikka koko perheen kanssa yhdessä! Perhekerhoissa lapset ovat aina oman aikuisen mukana ja vastuulla.

Miten pääsen mukaan perhekerhoon?

Mukaan pääsee ilman ikärajoitusta tai ennakkoilmoittautumista. Jokainen kokoontuminen on ainutkertainen.

Kerhossa kokoonnumme yhteiseen hartaushetkeen, laulamme, leikimme ja nautimme yhdessäolosta. Aikaa on keskustelulle ja kahvitelulle.

Voit tulla mukaan silloin kun sinulle itsellesi sopii.

Kerhotoiminta on maksutonta. Vapaaehtoisen kahvimaksun tuotot ohjataan kummilapsitoimintaan Suomen Lähetysseuran kautta.

Missä perhekerhot kokoontuvat?

• maanantaisin klo 12–15 Korson kirkolla lasten tiloissa (Merikotkantie 4, pysäköinti Kotkansiipi 1:n puolella)
  • tiistaisin muskariperhekerho klo 9–11.30 Mikkolan seurakuntakodissa (Venuksentie 4)
  • torstaisin klo 9–11.30 Nikinmäen seurakuntakodissa (Surviaisenkuja 1)
  • perjantaisin klo 9–11.30 kirkolla lasten tiloissa (Merikotkantie 4)

Muistathan tulla perhekerhoihin täysin terveenä. Noudatamme hyvää käsihygieniaa: pesethän omat ja lapsen kädet aina huolellisesti tullessasi kerhoon.

Nähdään perhekerhossa!

Mitä muuta perheille?

vauva

Perhekerhotyö
Korson seurakunta
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Olen ollut Korson seurakunnan lastenohjaajana 20 vuotta. Olen edelleen innostunut ja mielissäni, kun saan tavata viikottain monia korsolaisia lapsiperheitä perhekerhoissa ja vauvamuskareissa. Ihailen lapsen luonnollista kykyä elää juuri nykyhetkessä. Hän ei mieti menneitä, eikä murehdi tulevia, vaan on ja elää täysillä!