Iltapäiväkerho Mikkolassa alakoululaisille

Korson seurakunta järjestää iltapäiväkerhoa 1.–2.-luokkalaisille Mikkolassa.

Iltapäiväkerhossa lapsi pääsee turvalliseen ja ohjattuun oleskelupaikkaan koulun jälkeen. Kerhossa tehdään läksyjä, levätään, askarrellaan, leikitään ja ollaan yhdessä sekä sisällä että ulkona. Meillä on tilaa ja aikaa myös leikkiä!

Korson seurakunnan iltapäiväkerho järjestetään seurakuntakoti Mikaelissa. Seurakuntakoti sijaitsee aivan Mikkolan koulun vieressä Mikkolan ostarilla. Tilat ovat vain iltapäiväkerhon käytössä kerhoaikoina.

Kerhossa lapsi saa myös välipalan. Kerhossamme välipala on oman henkilökunnan valmistama.

Järjestämme iltapäiväkerhon yhteistyössä Vantaan kaupungin kanssa.

Miten ilmoittaudun iltapäiväkerhoon?

Hae iltapäiväkerhoon sähköisesti koulun oman Wilma-järjestelmän kautta.

Huomaathan, että syksyn iltapäiväkerhon haku alkaa 28.3.-30.4.2024.

Iltapäiväkerhohausta saat lisätietoja Wilmasta. Koulut toimittavat ohjeet Wilma-tunnusten luomiseen huoltajille kevään aikana.

Löydät hakulomakkeen Wilmasta kohdasta Hakemukset ja päätökset. Valitse Tee uusi hakemus ja Hakemus iltapäivätoimintaan.

Saat sähköisen päätökset iltapäiväkerhopaikasta kesäkuussa. Jos olet valinnut paperisen päätöksen, se postitetaan sinulle samaan aikaan sähköisen päästöksen kanssa.

Iltapäiväkerhoon hakemisessa ja Wilma-järjestelmän käytössä sinua auttavat tarvittaessa Vantaa-infon palvelupisteetLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Jos asioit palvelupisteessä, tarvitset mukaasi oppivelvollisuusilmoituksen mukana tulleen oppilaskohtaisen avainkoodin tai luomasi Wilman käyttäjätunnuksen.

Video: Lastenohjaajat Jonna ja Matilda esittelevät Mikaelin iltapäiväkerhon toimintaa.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Vantaan kaupunki: lisätietoja lakisääteisestä koululaisten aamu- ja iltapäivätoiminnasta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätietoja Mikaelin iltapäiväkerhosta

Iltapäiväkerho
Korson seurakunta
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Mikkolassa seurakuntakoti Mikaelissa, Venuksentie 4

Olen Jonna Puskala ja toimin Korson seurakunnan lastenohjaajana Mikkolan seurakuntakoti Mikaelissa, jossa pidän iltapäivä- ja perhekerhoa. Tykkään kovasti työstäni.

Johtava kasvatuksen viranhaltija
Korson seurakunta