Pienen koululaisen turvallinen iltapäivä.

Iltapäiväkerhoa ohjaa Vantaan YMCA Itä-Hakkilassa syksystä 2022 alkaen

Iltapäiväkerho on tarkoitettu ensisijaisesti ensimmäisen vuosiluokan oppilaille. Mikäli tilaa on, kerhoon otetaan myös tokaluokkalaisia. Kerho toimii joka koulupäivä klo 12-17 ja noudattaa koulujen loma-aikoja. Haku iltapäiväkerhoon Wilman katta.

Syksyllä 2023 ryhmä kokoontuu Kolohongan ostoskeskuksessa sijaitsevassa seurakunnan kerhotilassa, osoite Pohjolantie 2 (entinen Itäisen Valkoisenlähteentie 19).

Lisätietoja iltapäiväkerhotoiminnasta hankesihteeriltä 050-5510447 /marika.ahola@ymca.fi ja YMCA Vantaa/iltapäiväkerhot

Sorsaäiti ja poikanen uivat vedessä.

varhaiskasvatuksen ohjaaja
Hakunilan seurakunta
Hakunilantie 48
01200 Vantaa

Olen työskennellyt Hakunilan seurakunnassa vuodesta 2001 lähtien laaja-alaisesti varhaiskasvatuksen parissa.

Minulta voit kysyä päiväkerhosta, perhekerhoista, Kolohongan iltapäiväkerhosta sekä päivähoidon yhteistyöhön liittyvistä asioista. Keväällä 2018 aloitin ensiäidit-ryhmän työparini kanssa ja olen siitä todella innoissani.

Olen myös viiden lastenohjaajamme esihenkilö ja minulle voit antaa palautetta, yhteistyötoiveita ja ideoita toimintaamme liittyen.

Kevyt

tuulahdus

SE ON SUOJELUSENKELISI

siitä tiedät, että kaikki on hyvin - nyt ja aina