Tikkurilan seurakunnan yhteistyölippukunnat

Ajantasaisesti lippukunnista päivittyvät tiedot löytyvät osoitteesta www.partio.fi kohdasta Tule mukaan - lippukuntahaku tai etsimällä oma lippukuntasi suoraan tästä linkistä.

Alla ovat listattuina seurakuntamme tämänhetkiset yhteistyölippukunnat.

Aviapartio

www.aviapartio.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä
www.facebook.com/aviapartioLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Aviapartio on vuonna 2008 perustettu sekalippukunta Pakkalan alueella (Kartanonkoski, Tammisto, Ylästö). Jäseniä aktiivisessa lippukunnassa on yli 100. Retkeilemme aktiivisesti, viikoittaiset kokoukset pidetään Pakkalan kerhohuoneella. Myös aikuiset ovat tervetulleita mukaan mahdollistamaan partiotoimintaa lapsille ja nuorille.

Riikka Rahtola
riikka.rahtola(at)aviapartio.fi

Erämetsot

www.erametsot.netLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Erämetsot on vantaalainen partiolippukunta, joka toimii Ruskeasannan, Simonkylän ja Ilolan alueilla. Erämetsot on noin satahenkinen sekalippukunta, jonka ryhmät kokoontuvat Ristipuron kololla.

lippukunnanjohtaja@erametsot.net

Jokihiset

www.jokihiset.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Jokihiset on sekalippukunta, jossa on perhepartiotoimintaa. Vähintään yksi toimintakauden retkistä on avoin koko perheelle! Jokihisten toiminta-alue on Vantaan Jokiniemessä ja Hiekkaharjussa, mutta mukaan voi toki tulla myös muista lähellä olevista kaupunginosista, kuten Tikkurilasta, Hakkilasta, Koivukylästä ja Simonkylästä. Viikkokokoukset pidetään Jokiniemen koulun Paviljongissa. Uudet jäsenet ovat erittäin tervetulleita!

Ilari Laitinen
ilari(at)jokihiset.fi

Pyhän Laurin Ritarit

www.pylarit.netLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Pyhän Laurin Ritarit, tuttavallisesti PyLaRit, on Vantaalla Pyhän Laurin Kirkon läheisissä tiloissa toimiva partiolippukunta. Viikoittain partiokolollamme toimii neljä partioryhmää, joissa harjoitellaan erilaisia partiotaitoja, esimerkiksi erätaitoja, ensiapua tai kädentaitoja. Lisäksi partiossa järjestetään 1–3 päivän mittaisia retkiä ja yli 4 päivää kestäviä leirejä ja vaelluksia, joilla pääsee kokeilemaan oppimiaan taitoja ja hakemaan uusia kokemuksia.

Sudenpenturyhmämme (7–9-vuotiaat) on täynnä, mutta jonoon voi ja kannattaa ilmoittautua. Seikkailija- (10–12-vuotiaat) ja tarpojaryhmiimme (12–15-vuotiaat) mahtuu uusia jäseniä!  Myös yli 15-vuotiaat ja aikuiset ovat tervetulleita lippukuntaamme!

Markus Saikkonen
markus.saikkonen@hotmail.com

Tikkurilan Siniset

www.tikkurilansiniset.fi

Tikkurilan Siniset on Vantaan vanhin lippukunta. Toimintamme on kuitenkin nuorekasta ja nykyaikaista. Mielekästä tekemistä löytyy niin pienille alakoululaisille, innokkaille nuorille kuin kokeneille aikusille.

Eveliina Alonen

evealonen@gmail.com

Pappi
Tikkurilan seurakunta

Työskentelen Tikkurilassa partiolaisten, koululaisten ja alakouluikäisten pappina.

Pappina olen toiminut keväästä 2022. Asun Vantaalla ja minuun voi törmätä esimerkiksi koirapuistossa tai kassajonossa Tikkurilan alueella. Viihdyn hevosen selässä ja kirpputoreilla vapaa-ajallani. Tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden periaatteet läpileikkaavat arvoni niin arjessa kuin työelämässä. Minulle on etuoikeus päästä olemaan mukana ihmisten elämän taitekohdissa niin ilossa kuin surussa.

Palvelen mielelläni suomeksi ja englanniksi.

You can contact me also in English.