Maanantain yhteisölounas Hakunilan kirkolla on peruttu tältä keväältä keittiöpadan rikkoontumisen takia

• Maanantaikirkko klo 11, hartaushetki ja ehtoollinen vuoroviikoin, kirkkokahvit tarjolla.

• Hartaudet 29.4., 13.5., 27.5 ja ehtoolliset 22.4., 6.5., 20.5.

Toivo Café

• Keskiviikkoisin klo 13-15 Hakunilan kirkon aulassa.

• Tarjolla on juttuseuraa, kahvia ja pullaa sekä päivän lehti. Vapaaehtoinen maksu Yhteisvastuulle.

• Kirkko on myös auki hiljentymistä varten.

Huom! Toivo Caféa ei ole 1.5 ja 8.5.

Puuro

Johtava diakoniatyöntekijä
Hakunilan seurakunta

Työssäni parasta on ihmisten kohtaaminen ja kuunteleminen. Jo muutama keskustelukerta voi helpottaa ja auttaa eteenpäin. On suuri etuoikeus saada olla kuuntelijana mukana elämän monenlaisissa tilanteissa.

Teen myös rippikoulutyötä, siinä on nuorten iloa ja elämänmakua.

Olemme täällä sinua varten, ota rohkeasti yhteyttä! Saat minuun yhteyden soittamalla, lähettämällä wa-viestin, tekstiviestin tai sähköpostin.

Diakoniatyöntekijä
Hakunilan seurakunta

Teen diakoniatyötä Hakunilan seurakunnassa.
Minuun voit ottaa yhteyttä kriiseissä ja elämänongelmissa, jos koet tarvitsevasi kuuntelijaa ja jäsentelyapua ajatuksillesi. Keskusteluapu on maksutonta ja tapaamisia on useimmiten 1-5, tilanteesta ja tarpeesta riippuen. Tavoitat minut puhelimella, sähköpostilla tai WhatsAppilla. Ota yhteyttä, yksin ei tarvitse ihan kaikesta koittaa selvitä!

Me diakoniatyöntekijät olemme mukana seurakuntamme yhteisöllisissä ruokailuissa ja minut tavoittaakin lähes aina maanantaisin Hakunilan maanantaikirkosta ja yhteisölounaalta.