Rukouspyyntö-Rekolan kirkko

Rukouspyyntö

Esirukous on kuulunut kristilliseen jumalanpalvelukseen varhaisista ajoista alkaen. Se on lähimmäisenrakkauden muoto, jossa kannetaan huolta toisista ja koko Jumalan luomakunnasta. Jos kaipaat rukoustukea tai haluat keskustella huolistasi, ota yhteyttä seurakunnan pappiin tai diakoniatyöntekijään. Keskustelut ovat luottamuksellisia ja maksuttomia.

Esirukouspyyntö kirkossa

Voit jättää esirukouspyynnön kirkkoon tullessasi rukouspyynnöille varattuun laatikkoon. Pappi tai jumalanpalveluksessa avustava voi lukea esirukouspyyntösi jumalanpalveluksessa. Myös kotiseurakuntasi rukous- ja raamattupiiri voi rukoilla kanssasi niiden ihmisten tai asioiden puolesta, joista kannat huolta.

Esirukouspyyntö verkossa

Voit jättää esirukousaiheesi myös oheisen lomakkeen kautta. Esirukouspyyntösi toimitetaan rukoiltavaksi seurakunnan jumalanpalvelukseen sekä rukous- ja raamattupiireihin.

Huomaathan nämä

Ethän laita pyyntöihin henkilökohtaisia tietoja tai ihmisten koko nimiä. Rukoukset ovat anonyymeja ja niiden puolesta rukoillaan seurakunnassa johon se lähetetään 2 viikon sisällä. Älä lähetä samaa rukousta useampaan kertaan tai käytä loukkaavaa kieltä, koska se luokitellaan roskapostiksi.  Esirukouksia ei välttämättä lueta kirkossa julkisesti ja/tai niitä voidaan muokata rukoukseen sopivaksi.

Lisää rasti, jos haluat että rukoilemme puolestasi raamattu- ja rukouspiirissä.